fredag den 1. marts 2013

Nyt i kurven

Jeg har købt nyt garn. Til nye projekter.
Lige for tiden er jeg ved at fylde lidt op i mit eget klædeskab, efter, at jeg længe har fyldt på børnenes strikgarderobe. Min kære mand har kommenteret lidt på, hvor slidt mit tøj ser ud af og til - 0g jeg ved det godt! Så nu skal der nyt ind, og gammelt ud.
Islænderen var den første, og jeg elsker den!
Der er flere projekter igang, og så har jeg været lidt på indkøb.

Jeg er fascineret af den norske Skappelgenser. Den, som har taget Norge med storm. Trøjen er dejlig enkel og kan piftes op eller pifte op på outfittet på forskellige måder :)
Jeg springer ud i den norske opskrift i en støvet mørkegrøn i silkmohair og alpaca fra Garnudsalg.
Jeg glæder mig til at komme i gang med den, og skal nok lægge føljeton ud om den.




Har også købt den fine nye bog "Babystrik på pinde 3" af Lene Holme Samsøe, og tænker at strikke en Bella baby i det lækre babyalpaca/bomuld også fra Garnudsalg.dk.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar